بازدید 16709
۴

کرونا | ۱۳ شهرستان مازندران در وضعیت قرمز

طبق آخرین وضعیت کرونا در مازندران، در حال حاضر ۱۳ شهرستان استان در وضعیت قرمز به سر می‌برند.
کد خبر: ۹۹۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 20 July 2020


به گزارش  تابناک به نقل از مهر، استاندار مازندران صبح دوشنبه ۳۰ تیر در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا در استانداری اعمال هرگونه محدودیت را صرفاً در راستای مراقبت از سلامت و جان مردم دانست و یادآور شد: ما شرایط و مختصات اقتصاد مازندران را کاملاً درک می‌کنیم و وضعیت سخت معیشتی مردم را می‌فهمیم ولی اگر دستورالعمل‌ها رعایت نشود و جان و سلامت مردم به خطر بیفتد، ناگزیر به اتخاذ تصمیماتی هستیم که خوشایند ما نیست. اکنون قریب ۱۳ شهرستان استان در وضعیت قرمز بسر می‌برند، جلسات استانی و شهرستانی بصورت مستمر برگزار می‌شود و نظارت‌ها و قرارگاه نظارت شدیداً فعال است و در صورتی که اماکنی با رفتارهای تهدیدآمیز سلامت مردم را به مخاطره اندازند، برخورد قضائی انجام می‌شود.

احمد حسین‌زادگان گفت: شیوه‌نامه‌هایی برای بخش‌های مختلف از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تدوین شده است، برای تعیین وضعیت شهرها، رنگ‌بندی انجام شده است و در مورد شهرهای قرمز برای بستن مکان‌هایی که امکان درگیری مردم در آنجا بیشتر است الزام داریم. اکنون یک سوم کارکنان دولت دورکاری می‌کنند و افراد دارای شرایط خاص و پرخطر الزامی برای حضور در ادارات ندارند، ضمن آنکه به کار مردم رسیدگی کامل می‌شود. از مردم خواستاریم تا در صورت مشاهده موارد تخلف ضمن تماس با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۰ اطلاع‌رسانی کنند و از تلاش رسانه‌ها به خاطر اطلاع‌رسانی بهنگام و حضور در روند مقابله با کرونا قدردانی می‌کنم و انتظار دارم در این شرایط برای تقویت حساسیت در میان مردم بیش از پیش همراهی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
کدوم شهرستان ها؟
خیابان دامپزشکی بین 21 متری جی تا اتوبان سعیدی بیاین اونجا خبردار میشن کی رعایت میکنه .... همه تو دهن همن
مردم نمی دانند که کرونا گرفته اند یا نه ولی حسن روحانی می داند که ما کرونا گرفته ایم ولی خودمان نمی دانیم. این از عجایب روزگار است.
مشکل مازندران رعایت نکردن افراد بومیه واگرنه چیزی که من دیدم تقریبا همه ی مسافرا رعایت میکنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست